Продавець homeinside.com.ua - затишок Вашої оселі розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1494 відгуків
0 (800) 21-18-19
HomeInside
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення товарів належної якості: Обмін та повернення товарів можливе у строк до 14 днів з моменту доставки замовлення покупцю. Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що товар не був у використанні та має всі супровідні документи (ярлики, пакування тощо). Процедура повернення товару належної якості: - напишіть нам на пошту homeinsideshop@gmail.com або зателефонуйте +38 (093) 032 68 63, та повідомте про намір повернути оплачений товар; - Надішліть нам товар перевізником Нова пошта. Отримувач Солнишкін Петро Андрійович +38 (099) 482 93 61 Відділення НП 1 Луцьк - Напишіть нам на пошту homeinsideshop@gmail.com або зателефонуйте +38 (093) 032 68 63 та повідомте менеджеру № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - Після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар. Умови повернення товарів неналежної якості: У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження у присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії, для подальшої комунікації з вирішення питання. Процедура повернення товару неналежної якості: Обмін та повернення товару здійснюється через відправку товарів компанією «Нова пошта» Одержувач Солнишкін Петро Андрійович +38 (099) 482 93 61 Відділення НП 1 Зворотна доставка товарів належної якості провадиться за рахунок покупця. Зворотна доставка товарів неналежної якості провадиться за рахунок продавця. Повернення грошей буде здійснено на банківську картку покупця протягом трьох робочих днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner