Доставка та оплата
Способи доставки
- Нова ПоштаУ відділення Нової Пошти або на адресу (до дверей/з занесенням) - термін доставки 1-2 дні - вартість доставки від 70 грн залежно від габаритів товару – Відстежити посилку можна на сайті https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
- СамовивізСамовивіз доступний день у день, якщо товар є в наявності на складі у Вашому місті. Якщо товар знаходиться в іншому місті – ми можемо перемістити його за 1-5 днів. Вартість переміщення від 1 грн. Основний склад знаходиться за адресою вулиця В'ячеслава Чорновола 38, 43000, Луцьк, Україна Якщо хочете забрати товар в інших містах - уточніть цю можливість у відділу продажів
- Адресна доставка кур'єром по УкраїніНовою Поштою до дверей або із заносом У разі габаритного замовлення Києвом можлива доставка нашим водієм. - термін доставки від 1 до 5 днів за умови, що товар в наявності - вартість доставки від 100грн в залежності від габаритів товару - Відстежити посилку можна двома способами. За умови доставки Новою поштою на сайті https://tracking.novaposhta.ua/#/uk За умови доставки нашим водієм у відділ продажу.
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаОплата проводиться після отримання та огляду товару у відділенні Нової пошти. Вартість послуги 20 грн + 2% від суми замовлення
- ГотівкоюМожливий у разі післяплати від Нової пошти та самовивозу з нашого складу за адресою вулиця В'ячеслава Чорновола 38, 43000, Луцьк, Україна
- Оплата за реквізитамиРеквізити для оплати товару в HomeInside: Р/РАХУНОК: UA773220010000026007340166022 ОТРИМУВАЧ: Гвозденко Марія Олександрівна РНОКПП: 3497406068
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантія:
Гарантійні зобов'язання
При покупці товару, інтернет-магазин Homeinside несе відповідальність
за гарантійні зобов'язання відповідно до гарантійних умов
виробника.
До товару додається Гарантійний талон + заповнений гарантійний талон в електронному вигляді, надісланий на електронну пошту/Viber Клієнта.
При покупці товару, інтернет-магазин Homeinside несе відповідальність
за гарантійні зобов'язання відповідно до гарантійних умов
виробника.
До товару додається Гарантійний талон + заповнений гарантійний талон в електронному вигляді, надісланий на електронну пошту/Viber Клієнта.